Dostanu se do UIS, ale Moodle a e-mail mi nefungují?
Pravděpodobně jsem si nezměnil heslo v UIS.
Nemůžu se přihlásit do UIS?
Pokud jsem byl na zápise do studia, v e-přihlášce najdu studentské přihlašovací údaje. Pokud si nepamatuju heslo do e-přihlášky, zde si ho můžu vygenerovat.
Zápis na tělesnou výchovu?
Probíhá až po začátku semestru, v rozvrhu je nejprve jen úvodní hodina. Se žádostí o změnu sportu atd. se obrátím na KTV.
Podal jsem přihlášku na špatný program?
Musím si podat přihlášku novou. Pokud už mám tu špatnou zaplacenou, pošlu číslo přihlášky systémovému integrátorovi, který mi platbu převede zpátky.
Chybí mi cizí jazyk v e-indexu anebo chci změnu úrovně?
V tomto případě kontaktuji katedru jazyků.
Potřebuji změnit termín cvičení?
Můžu kontaktovat přímo vyučujícího z termínu, který bych chtěl navštěvovat.
Naplněná kapacita cvičení?
Napíšu na sekretariát příslušné katedry.
Problémy s Moodlem?
Zkontaktovat vyučujícího předmětu, kde ten problém je. Pokud je to technická záležitost, obrátím se na Danu Vynikarovou nebo Petra Bendu.
Problémy s emailovou schránkou?
Stačí se obrátit na Helpdesk ČZU.
V e-indexu chybí předmět, který mám studovat?
Obrátím se na svou studijní referentku.
Chci změnu studijní skupiny (kruhu)?
Opět můžu kontaktovat studijní referentku. Rozvrh nové skupiny ale dostanu až od příštího semestru.
Změna bankovního účtu?
Musím ji provést já sám, změna se provádí v UIS v portálu studenta.
Nezvolil jsem si volitelné předměty?
V tomto případě pomůže donést univerzální žádost na příslušnou katedru o dodatečné zapsání předmětu. Tu pak donesu svojí referentce.
Zaplatil jsem platbu (přihláška, studium) ale v UIS stále není?
Pokud jsem zadal správné platební údaje, platba se mu spáruje automaticy, ale trvá to až 5 pracovních dní. Pokud není platba ani poté připsána, pošlu svoje údaje o provedené platbě systémovému integrátorovi.
Změna kontaktní adresy, telefonního čísla atd.?
O patřičných změnách informuji svou studijní referentku.