Žádosti
Pro vyřizování některých studijních záležitostí budu potřebovat vyplnit oficiální formulář či žádost.
Potřebuji vyplnit oficiální formulář nebo žádost?
Veškeré žádosti a oznámení pro studijní oddělení jsou od září 2022 umístěny do Kontaktního centra v UIS. Do Kontaktního centra se musím přihlásit prostřednictvím mého hesla do UIS.
Pro podání žádosti prostřednictvím Kontaktního centra využijí formuláře v sekci eAgenda: Kontaktní centrum → PEF - Studijní oddělení → zde vyberu konkrétní žádost nebo oznámení, které chci podat → vyplním požadovaný formulář. Tento se následně odešle příslušné studijní referentce k vyřízení. Studijní referentky mají na vyřízení žádosti 30 dní, proto není nutné žádost zasílat opakovaně. Žádosti a oznámení jsou vyřizovány podle došlého pořadí.
V průběhu procesu je možné sledovat stav, ve kterém se aktuálně žádost nachází. Jakmile je žádost vyřízena, nachází se v sekci: Vyřízené podněty.
V případě, že je již žádost(oznámení) podána, můžu podat i novou. Je nutné přejít do sekce: Hledám řešení → PEF - Studijní oddělení.
Ostatní informace a dokumenty ke stažení najdu na stránkách PEF. Další důležité formuláře především k závěrečné práci najdu na Dokumentovém serveru PEF v UIS. Evidenční číslo (Ev. č.) studenta najdu například v kartě Kontrola osobních údajů UIS.
Potvrzení o studiu si mohu obstarat elektronicky prostřednictvím informačního systému. Najdu jej následovně: Portál studenta → Tisk dokumentů → po kliknutí na Potvrzení o studiu obdržím do 1 hodiny požadované potvrzení včetně elektronické pečetě ČZU, které mohu rovněž využít při elektronické komunikaci.